السبت، 18 أغسطس 2012

اقولك حاجة ؟!

 بتاريخ 17 يناير 2012
-------------------------
أقولك حاجة ؟؟
انا النهاردة سرحت شوية كده فى المستقبل :) عارفه لقيت ايه ؟؟
-شفتنا يوم ما انتى بتولدى بنتنا ..وانت تعبانه خالص وبتقوليلى الله دى زى القمر وشبهك كمان :D ..ساعتها بردو انا شايفها شبهك انتى وبقول يا رب متبقاش شبهى خالص :p
-ولا بعدها بشهرين كده وانا راجع من الشغل وداخل البيت وبسألك عليها وانت بتقوليلى دى مغلبانى طول النهار ومتصحيهاش حرام عليك ..وانااعمل فيها طيب واقولك انا اصحيها ؟؟ لأأ
عمرى !!:p واستناكى تدخلى المطبخ تعملى الغدا واروح عليها اصحيها واقعد اكلمها وكأنها فاهمانى يعنى xd
انا فكرت فى حاجات كتير ..فاكره مثلا لما كانت لسه بتتعلم الكلام ..صحييح هى اول ما هتتكلم هتقول "ماما" بس انا هبقى فرحان :D مهو ده اقل حاجة ممكن تعملهالك يعنى ..مش فضلتى حامل فيها ست سنيين :p
ولا لما الاقيها بقى كل ما ارجع البيت تاخدنى بالحضن وتقولى بابا XD
-ولا لما كبرت شويةودخلت المدرسة وباين عليها انها مش ناtعة فى تعليم وانت بتقوليلى شووف لك صرفه فى بنتك :p كأنى يعنى جايبها من جنب الجامع .. م هى بردو بنت حضرتك يعنى وبعدين ياستى متشيليش همها هى هتطلع ذكية لميين فينا يعنى Xp :d
ولا لما تكبر كمان شوية وتبقى كده بتعرف تتكلم وتتناقش وتقعد تناحى فيا وتغلبنى وانا فرحان ان بنتى بتغلبنى واعمل لها اللى هيا عاوزااه :)
ولا لما آجى اعاقبها ولا حاجة الاقيكى بتقوليلى ملكش دعوة ببنتى سيبها فى حالها ..على اساس ان انا ابن عمها مثلا :p واعملك خاطر ومزعلهاش :)
ولا لما اسألك عليها وعن اخبارها وانت تقوليلى كل الحاجات اللى هى بتقولك عليها سر متقوليهاش لبابا وانت بردو مبتخبييش عليا وهى يا عينى فاكراكى بيير :p (انت بير بس انا بشرب منه عادى يعنى :p
ولا لما ييجى اليوم اللى نلاقى العرسان ادام البيت وانا مش عاوزها تبعد عنى وقاعد اطلع الحجج بقى ..لسه بدرى ..دى لسه بتدرس .. صعب اوى ان حد ييجى يطلب ايد بنتك دى >>
ولا يوم فرحها بعد ما نرجع البيت من غيرها ونقضيها عياط طوول الليل :)
ولا بقى لما تخلف واد تسميه على اسمى :p وييجى عندى بقى ادلعة وابوظ اخلاقه وتربية ابوه ليه (مهى احسن حاجة ان الجد يبوظ احفاده) واعلمهم الشتيمة واديهم فلووس كتيير :p
ولو ابوه جه يعاقبه اقف له .. مع انى مكنتش بحب حد يتدخل واحنا بنربى ولادنا :)
ا
يااااااااااااه ده الواحد دماغو راحت بعييد اوى :DXDXP

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اترك رسالتك لا تنتظر سماع الصفارة !